Угода про надання послуги RadarScreen


  1. Загальні положення


ТОВ «РАДАРМІ», далі за текстом іменоване «Провайдер», надає послугу RadarScreen. Послуга RadarScreen підпадає під дію наступних тарифів:

«Економ»,

«Стандарт»,

«Преміум»,

полягає в розширеній гарантії на дисплейний модуль мобільного пристрою і гарантованому ремонті або заміні дисплейного модуля, що надається разово протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту активації послуги.

Ця Угода визначає правила надання послуги RadarScreen, а також права та обов'язки сторін у рамках цієї Угоди.


  1. Терміни


Терміни, використані в Угоді, означають:

Анкета - документ, що містить інформацію про Користувача, згоду Користувача з умовами Угоди, розміщеної на інтернет-сайті послуги www.radarscreen.com.ua.

Користувач - Абонент, який погодився з умовами цієї угоди способом, передбаченим п. 1 Розділу 3 Угоди.

Заявка на підключення послуги, далі по тексту «Заявка» - успішно відправлена ​​Анкета Користувача, яка заповнюється ним після діагностики дисплейного модуля смартфона за допомогою мобільного додатку.

Мобільний додаток або «Додаток» - безкоштовний мобільний додаток для смартфонів, який використовується для діагностики дисплейного модуля телефона Користувача. Додаток доступний для завантаження в магазинах додатків: App Store, Google Play, HUAWEI AppGallery. Смартфон, на якому передбачається запуск додатку, повинен відповідати наступним технічним вимогам операційної системи:

Android версії від 8.0.0,

IOS версії від 14.

Особистий Кабінет - обліковий запис Абонента, що містить Анкету, інформацію про підключений мобільний пристрій Абонента, яка доступна у Додатку або на інтернет-сайті https://myscreen.theradar.com.ua/login/radarua_kb.

Тарифи - набір визначених Угодою послуг, які надаються Провайдером.

Страховик - Страхова компанія, з якою підписаний договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.

Об'єкт пролонгованої гарантії або об'єкт захисту - дисплейний модуль мобільного пристрою (смартфона) або iPhone Користувача.

Ремонт - усунення пошкодження дисплейного модуля пристрою на умовах, зазначених в Правилах.

Угода - угода про надання послуги RadarScreen. Ця Угода є публічним договором, в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України, і діє в рамках послуги RadarScreen. Текст Угоди розміщений на інтернет-сайті www.radarscreen.com.ua.

Правила надання послуги RadarScreen (далі по тексту «Правила») - перелік умов і обмежень, за якими надається дана послуга. Правила є невід'ємною частиною цієї Угоди і розміщені на інтернет-сайті www.radarscreen.com.ua.

Сервісний центр по ремонту мобільних пристроїв (далі по тексту «СЦ») - пункт ремонту мобільних пристроїв, визначений Провайдером, інформація про перелік яких розміщена на інтернет-сайті www.radarscreen.com.ua.

Дисплейний модуль - частина пристрою, яка використовується для відображення інформації і зображень (букв, цифр або графіки), які можуть бути інтегровані з сенсорною панеллю.

Пошкодження - механічне пошкодження дисплейного модуля Пристрою, покритого сервісною послугою, що складається з поломки або розтріскування, яке потребує ремонту з метою відновлення належного функціонування пристрою.

Знижка - зниження вартості підписки на Тариф надається Провайдером за допомогою промокоду, який Користувач може активувати при виборі підписки. Знижка має обмежений термін дії, після закінчення якого Користувач оплачує повну вартість Підписки.


  1. Укладення Угоди і термін її дії


1. Угода вважається укладеною з моменту підтвердження Провайдером поданої Заявки Користувача. Заявка подається після завантаження і установки мобільного Додатку RadarScreen, успішної діагностики дисплейного модуля за допомогою зазначеного додатку, вибору підписки безпосередньо в Додатку, а також підтвердження запиту на активацію в Додатку.

Послуги, зазначені в розділі 4 цієї Угоди, починають надаватися Провайдером з моменту укладення цієї Угоди, за умови активації Користувачем (під активацією мається на увазі верифікація заявки Провайдером і успішна авторизація банківської картки Клієнта).

2. Ця Угода діє з дати початку надання послуг, зазначених в розділі 4 цієї Угоди, до моменту відмови Користувача від користування послугою, скориставшись функцією відключення в Особистому кабінеті.

3. Термін дії Угоди складає 12 місяців. Після закінчення терміну дії Угода продовжується на новий термін шляхом автоматичної пролонгації, при цьому вступає в дію нова угода на новий термін.

4. Угода припиняє свою дію в момент відключення Послуги.


  1. Послуги, що надаються провайдером в рамках Угоди


Провайдер зобов'язаний надати Користувачеві:

Підписку на умовах тарифів «Економ», «Стандарт», «Преміум», що включають в себе сервіс пролонгованої гарантії Об'єкту захисту за рахунок діагностики і разового гарантованого ремонту або заміни дисплейного модуля мобільного телефона Користувача протягом 12 місяців з дати початку дії цієї Угоди. Також Послуга передбачає доставку мобільного телефона в Сервісний центр і назад до Користувача.


4.1. RadarScreen


1. В рамках надання послуги RadarScreen Провайдер зобов'язується надати Користувачеві доступ до мобільного додатку для пристроїв на базі операційної системи Android/HMS і iOS, який Користувачеві необхідно завантажити самостійно з магазинів додатків і встановити на свій мобільний пристрій.

Після установки додатку Користувач повинен здійснити необхідну діагностику мобільного пристрою, заповнити Анкету, вибрати тариф та підписку, авторизувати банківську карту для подальшої оплати підписки і відправити Заявку.

Після отримання поданої Заявки Провайдер в термін не більше 24 годин здійснює верифікацію заявки Користувача і підтверджує або відхиляє її. Після успішної верифікації послуга активується.

2. У разі, якщо після підключення послуги Об'єкт захисту був пошкоджений, Користувач зобов'язаний негайно повідомити про це Провайдеру для отримання можливості гарантованого ремонту відповідно до умов, зазначених в Правилах надання послуги RadarScreen. Для інформування Провайдера про пошкодження Об'єкта захисту необхідно зателефонувати до Служби підтримки або подати заявку на ремонт в додатку, або в Особистому кабінеті.

3. При настанні випадку пошкодження пристрою, Користувач зобов'язується діяти згідно з Правилами.

4. У разі, якщо загальна вартість ремонту Об'єкта захисту в СЦ перевищує суму, зазначену в п.1 розділу 4.2 цієї Угоди, Користувач на свій розсуд приймає рішення про проведення подальшого ремонту і оплачує різницю між вартістю ремонту і сумою компенсації від Провайдера за свій рахунок.

5. Якщо при підключенні послуги Користувач не надав повних даних, що вказуються в реєстраційній формі, або надав помилкові відомості або не проінформував Провайдера про зміну цих даних, Провайдер не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Угоди.

6. Компенсація ремонту або заміни Об'єкту пролонгованої гарантії надається активним користувачам послуги RadarScreen.

7. Користувач може розраховувати на ремонт або заміну Об'єкту пролонгованої гарантії, за умови доплати різниці від вартості послуги за 12 міс, яка вказана в розділі 7.1 цієї Угоди, і фактично сплаченою сумою за поточною Угодою. Користувач має можливість оплатити різницю в безготівковій формі на користь Провайдера в додатку або Особистому кабінеті Користувача за допомогою інтегрованої системи еквайрингу електронних платіжних засобів, комісія за переказ коштів буде утримана з Користувача.


4.2. Компенсація ремонту


1. Максимальний розмір суми компенсації ремонту становить:

2. У випадку, якщо СЦ надав Провайдеру висновок про неможливість відремонтувати дисплейний модуль смартфона Користувача, або у випадках, описаних в Правилах користування послугою Провайдер зобов’язується надати Користувачу промокод на знижку 100% для підключення Послуги RadarScreen на новий пристрій Користувача.



  1. Захист даних


1. Особисті дані Користувача будуть використовуватися Провайдером тільки з метою виконання цієї Угоди. Дані передаються Користувачем добровільно з метою забезпечення можливості виконання Провайдером зобов'язань за цією Угодою.

2. Користувач дає згоду на обробку Провайдером його персональних даних, включаючи отримання від Користувача та/або від третіх осіб, в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 1 червня 2010 року (далі по тексту «Закон»). Користувач надає Провайдеру право обробляти свої персональні дані будь-яким способом, передбаченим Законом та/або обраним на розсуд Оператора.

3. Користувач надає згоду на передачу своїх персональних даних третім особам, участь яких необхідна для здійснення дій, зазначених в Угоді. Персональні дані Користувача будуть передані Провайдером третім особам в обсязі, необхідному виключно для виконання зобов'язань, прийнятих згідно з цією Угодою.

4. Користувач надає згоду на передачу своїх персональних даних третім особам (кур'єрській/поштовій службі, Сервісному центру і Страховикові) для допомоги в проведенні діагностики і ремонту пошкодженого Об'єкта захисту або дій по виконанню зобов'язань за цією Угодою.

5. Користувач дає згоду на передачу своїх персональних даних Провайдеру для здійснення персональних комунікацій (інформування про маркетингові акції, здійснення інших видів розсилок і т.д.).

6. Провайдер не має доступу до файлів, що знаходяться на мобільному пристрої Користувача. Провайдер не несе відповідальності перед Користувачем в разі втрати або пошкодження файлів, що знаходяться на мобільному пристрої під час проведення діагностики або ремонту в Сервісному центрі.

7. У разі, якщо ця Угода укладається за сприяння юридичної особи, з якою Провайдер уклав агентський або інший договір, Користувач доручає даній юридичній особі передати Провайдеру інформацію, надану Користувачем в Анкеті.

8. Користувач надає згоду на отримання рекламної інформації про послуги Провайдера за вказаною в Анкеті адресою електронної пошти.

9. Користувач надає згоду на проведення запису його телефонних розмов з Провайдером при зверненні Користувача з повідомленням про пошкодження Об'єкта захисту.

10. Приймаючи участь в Акціях Провайдера, Користувач підтверджує, що повністю ознайомлений та згоден із діючими правилами, зокрема, але не обмежуючись, нижченаведеним, підтверджує свою згоду:

10.1. на участь в рекламних інтерв'ю про участь в Акції, в тому числі для радіо і телебачення, так само для інших засобів масової інформації, а також на здійснення Провайдером та/ або третіми особами за завданням Провайдера фото - та відео зйомки Користувача, а також на використання створених фото - і відеозаписів з Користувачем без отримання додаткової згоди на таке використання і без сплати будь якої винагороди за таке використання, у тому числі в засобах масової інформації, зокрема, в рекламних цілях, з правом передачі права використання зазначених фото - і відеозаписів з Користувачем третім особам;

10.2. на отримання від Провайдера або уповноважених ним осіб послуг у вигляді отримання смс розсилок, електронної пошти, пов’язаних із проведенням Акції;

10.3. на здійснення Провайдером, а також уповноваженими ним особами збору, обробки (в тому числі із застосуванням автоматизованих засобів), зберігання, використання, розповсюдження, в цілях проведення Акції, власних персональних даних Користувачів з дотриманням необхідних засобів захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження.


  1. Ліцензійні умови використання Мобільного додатку


1. Завантаження Мобільного додатку і його установка на мобільний пристрій є підтвердженням повної і беззастережної згоди з усіма умовами Угоди.

2. Мобільний додаток призначений для самостійної установки на пристрій Користувачем. В рамках цієї Угоди:

3. Провайдер надає Користувачеві виняткове право (проста ліцензія) використовувати Мобільний додаток такими способами:

4. Мобільний додаток повинен використовуватися під назвою RadarScreen. Користувач не має права змінювати назву Мобільного додатку, змінювати і/або видаляти знак охорони авторського права або інші відомості, що вказують на Правовласника, яким є Провайдер.

5. Товарні знаки, знаки обслуговування, зображення і логотипи, які використовуються разом з Мобільним додатком, є зареєстрованими товарними знаками. Користувач не отримує ніяких прав або ліцензій на будь-які вищезгадані товарні знаки і зобов'язується не вилучати, не приховувати або не змінювати будь-які знаки власності (включаючи повідомлення про товарні знаки і авторські права), які можуть бути додані або міститися в Мобільному додатку.


  1. Оплата послуги RadarScreen


1. Користувач оплачує вартість послуги RadarScreen відповідно до обраної підписки на Тариф. Оплата здійснюється за допомогою інтегрованої системи інтернет-еквайрингу в Додатку або Особистому кабінеті (Тарифи вказані з урахуванням всіх податків):

2. У разі несплати Користувачем послуги RadarScreen Провайдер не зобов'язаний надавати послуги, передбачені цією Угодою.

3. У разі, якщо на момент підключення Послуги на рахунку користувача недостатньо коштів для оплати підписки, спроби тарифікації Абонента тривають протягом 60 календарних днів. У разі недостатньої кількості коштів на рахунку Абонента протягом зазначеного періоду вважається, що Абонент відмовився від Підписки.

4. У разі закінчення терміну Підписки, якщо на рахунку Абонента недостатньо коштів для її пролонгації, можливість автоматичного продовження Підписки зберігається протягом 60 календарних днів після закінчення дії попередньої Підписки. У разі недостатньої кількості коштів на рахунку Абонента протягом зазначеного періоду вважається, що Абонент відмовився від Підписки.


  1. Відповідальність сторін


1. У разі використання послуги RadarScreen Користувач зобов'язується негайно інформувати Виконавця про факт пошкодження Об'єкта захисту за номерами безкоштовної цілодобової Служби підтримки,які зазначено на сайті Послуги.

2. Інформування Користувачем Провайдера про факт пошкодження Об'єкта захисту є підставою для дій, зазначених у п.п. 4.1, 4.2 цієї Угоди.

3. За невиконання або неналежне виконання умов цієї Угоди Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

4. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цією Угодою, якщо це невиконання викликано дією обставин непереборної сили, тобто обставин, які настали проти волі Сторін і не могли бути попереджені своєчасно прийнятими розумними заходами. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють: війну, військові дії, стихійні лиха, вибухи, страйки, акти органів влади, що впливають на виконання зобов'язань, а також інші події і обставини, які в ході судового розгляду будуть визнані обставинами непереборної сили.


  1. Вирішення спорів


1. Сторони домовляються, що всі суперечки, що виникають в процесі виконання цієї Угоди, будуть вирішуватися шляхом переговорів між сторонами на підставі доброї волі та взаєморозуміння.

2. У разі виникнення претензій Користувача до Провайдера, Користувач подає відповідну заяву із зазначенням змісту претензії. Провайдер зобов'язаний дати відповідь на заяву Користувача протягом 30 календарних днів з дня надходження претензії від Користувача.

3. У разі неможливості вирішення спорів в ході переговорів, суперечки між Сторонами вирішуватимуться в судовому порядку, відповідно до чинного законодавства України.


  1. Інші умови


1. Провайдер має право внести зміни в умови цієї Угоди, про що зобов'язаний повідомити Користувача шляхом публікації змін на сайті www.radarscreen.com.ua.

2. У разі продовження користування послугою RadarScreen після зміни умов цієї Угоди, абонент тим самим підтверджує свою згоду з вказаними змінами.

3. Все, що не передбачено цією Угодою, регулюється чинним законодавством України.


  1. Реквізити Провайдера


Товариство з обмеженою відповідальністю "РАДАРМІ"

Місцезнаходження: 01133, Україна, м Київ, провулок Лабораторний, будинок 6

UA593003460000026001027101301 АТ «АЛЬФА-БАНК» в Києві

код ЄДРПОУ 42217586, ІПН 422175826556


м. Київ

Редакція: червень 2023 р.